Дослідження інтерфейсу користувачаприкладної програми Multisim 12.0

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут післядипломної освіти
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра програмного забезпечення

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Інші

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ / ЗВІТ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ №2 на тему: "Дослідження інтерфейсу користувачаприкладної програми Multisim 12.0" ЛЬВІВ-2014 Тема:Дослідженняінтерфейсу користувача прикладної програми Multisim 12.0 КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ Досить важливе місце відводиться у вивченні предмету людино-машинна взаємодія, проектуванню інтерфейсу користувача. Цей процес розглядається як окремий процес життєвого циклу будь-якого програмного продукту. Причини підвищеної уваги до інтерфейсу користувача З широким розповсюдженням персональних комп’ютерів виросла і кількість їх користувачів, в тому числі і тих, які не мають навіть початкових знань в області програмування. Значно збільшилась кількість програмуючих користувачів таких, які мають відповідну базову підготовку, і таких, які самостійно навчились розробляти програмне забезпечення.У їхньому розпорядженні є потужні засоби розробки, які дозволяють створювати програми з практично безмежними інтерактивними можливостями. Державні стандарти щодо розробки програмного забезпечення застаріли і їх вплив на технологію програмування став нульовим Наявність такого потужного засобу комунікації, як Інтернет, дозволяє усім бажаючим виставляти для широкої аудиторії свої розробки, незалежно від якості та призначення. Актуальність розробки ефективного інтерфейсу користувача Деякі програмні продукти мають красивий інтерфейс у вигляді багато чисельних та різноманітних кнопок та піктограм, але за цією красою ніяк неможливо розгледіти, що вони можуть робити. Навіть корисні програми, але з незручним для користувача інтерфейсом, стають непотрібними. Досить часто замовники програмного забезпечення відхиляють проекти через те, що виконавці неякісно реалізували інтерфейс користувача. Висновки щодо розробки ефективного інтерфейсу користувача Якість інтерфейсу користувача є самостійною характеристикою програмного продукту, яка співставляється з такими його показниками як надійність та функціональна ефективність. Розробник програмного забезпечення повинен знати, що таке хороший інтерфейс, і як його спроектувати та реалізувати. Хороший інтерфейс помічається користувачами підсвідомо, і, коли він подобається, симпатії переносяться на функціональну частину програми. Виконання роботи: Умова завдання Дослідити вибраний програмний продукт на наявні у ньому шаблони інтерфейсу користувача. Програмний продукт може бути прикладною програмою, веб-програмоюабо програмою для мобільних пристроїв. Надати зображення елементів програми, які представляють той чи інший шаблон відповідно з категоріями.  Хід роботи: Для дослідження виберемо прикладну програму Multisim 12.0(середовище для моделювання основних вузлів комп’ютерів на цифровому та мікроархітектурному рівнях, починаючи від базового функціонального елемента комп'ютера- транзисторного ключа): Приступимо до дослідження інтерфейсу програми на наявність в ній типових шаблонів. Усі шаблони за рядом критеріїв та ознак, можна віднести до певного типу. Для більш ефективного дослідження пройдемось по кожному типу: Шаблони для інформаційної архітектури Шаблони навігації та орієнтування Шаблони для компонування елементів сторінок Шаблони для представлення дій і команд Шаблони форм та елементів керування для введення даних Шаблони для представлення таблиць та інших елементів інформаційної графіки В програмі використовується такий шаблон інформаційної архітектури як Canvas Plus Palette (Полотно і палітра). / Для реалізації цього шаблону необхідно Помістити палітру із значками елементів керування поряд з порожнім полотном. Палітра повинна бути сіткою, що містить кнопки у вигляді значків або області, оформлені як кнопки. Палітра може бути розбита на підгрупи, а для їх представлення можна використовувати один з варіантів шаблону CardStack(Пачка карток), наприклад вкладки. Забезпечити функціональність рухів для створення об’єктів: реа...
Антиботан аватар за замовчуванням

03.03.2014 11:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини